7.

Heej, co tam u Was? Jak Wam idzie? U mnie całkiem w porządku, dzisiaj na wadze 51,4 kg!!! Serio świetnie, coraz bliżej celu.

Dzisiaj farbowałam włosy bezbarwną henną, mega polecam :) Nie farbuje, co najwyżej jak ktoś ma blond włosy to wtedy leciutko może rozjaśnić. Ale nadaje mega blask i odżywia włosy.

Dzień dzisiaj taki nijaki, postanowiłam spędzić w domu, wyszłam tylko tak na godzinny spacer, to wszystko. Zostaję sama w domu przez parę dni, dzisiaj rodzice nakupowali mi tyle jedzenia haha przecież ja nawet tyle nie jem normalnie, masakra. Macie jakieś filmy do polecenia? :D

Bilans na dziś:

Zupka Vifon - 301 kcal
Jagodzianka - 253 kcal
Suma: 554 kcal + poćwiczyłam jeszcze z pół godzinki Mel B







Komentarze

  1. Oo nowa fruzurka zawsze zmiana :) fajne te skinny smarts ,buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z filmów można dużo polecić, zależy jaki gatunek :) O anoreksji, dramaty, horrory, komedie? :)
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz polecić jakieś dramaty i o anoreksji :*

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o filmy o anoreksji - oglądałam "To the bone" i "Thinspirations". Ten pierwszy, moim zdaniem, taki sobie, ale wart obejrzenia. Drugi - o rety... Nigdy nie płaczę na filmach, a tutaj wyłam.
      Dramaty. Jednym z moich ulubionych jest "Piętno". Mogę jeszcze polecić "Słaby punkt" i "Rytuał". Tak, we wszystkich gra Antony Hopkins. Uwielbiam tego aktora :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

22. Wróciłam (?)

21. szkółka

19. Podsumowanie