4.

Tak bardzo się obawiałam tego dnia i obiadu rodzinnego, a nawet nie przekroczyłam 500 kcal :) Nie dałam się skusić na jakieś ciasta, lody czy wino jak mi proponowali, mega dumna jestem z siebie.

Jutro jadę z przyjaciółką na wycieczkę po okolicy, tyle pięknych miejsc jest, którymi nikt się nie interesuje. Pochodzimy pewnie z parę godzin, na siłownie pewnie nie zdążę pójść, ale to najwyżej poćwiczę w domu jakieś konkretne partie.

Zamówiłam sobie dzisiaj książki do szkoły, razem z repetytoriami do matury z przedmiotów, które będę zdawała. Właściwie mam uczucie, że dzięki Anie nie tylko dążę do perfekcyjnego ciała - a ogólnie całego życia. Mam więcej motywacji do wszystkiego, żeby coś zmienić.

Polecacie jakieś ćwiczenia z internetu? Ja lubię Mel B. Kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską i przy dobrej diecie miałam niezłe efekty, ale to może dodam osobny post za jakiś czas jak to u mnie wszystko się zaczęło. Trzymajcie się :*







Komentarze

  1. No malutko zjadłaś, ciesze się, że układasz sobie życie dzięki anie, ja tez Lubie mel b i od dziś znowu z nią ćwicze, nie wiem czemu ale Chodakowska mnie niepezekonuje :p Trzymaj tak dalej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam pozostaję wierna Chodakowskiej xD Lubię ją o wiele bardziej niż Mel B (choć z nią też czasem ćwiczę). Najbardziej chyba lubię od niej Turbo spalanie. Ale polecam też XHit i Blogilates :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję silnej woli! Nie każdy ją posiada. Też już przeglądalam repetytoria maturalne. Wkrótce zamówię. Może Lewandowska? Ostatnim czasem jest o niej głośno. Zapraszam do mnie: chcebycchuda98.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat zamówiłam z grega wszystko, bo jest mega przecena w empiku, więc postanowiłam sprawdzić, a recenzję są super :)

      Usuń
  4. Gratuluje! Super ze udało Ci się opanować :) co do ćwiczeń, chodakowska jest oki, jak sama zauważyłaś, poza tym może A6W? Chociaż jest ciężkie i tylko na brzuch. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Malutko zjadłaś, gratulacje! ;* co do ćwiczeń nie pomogę, bo nie cierpię ćwiczyć z youtube :(

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje bilansu <3 ja uwielbiam ćwiczyć z mel-b raz na jakiś czas, na co dzień ubóstwiam brzuszki, jakie przedmioty masz zamiar zdawać na maturze? Pytam, bo też jestem maturzystką w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

22. Wróciłam (?)

21. szkółka

19. Podsumowanie