1. Zaczynam...



Hej, tak jak w tytule - zaczynam moją przygodę. Chociaż to słowo zbyt odpowiednie nie jest, tak naprawdę wszystko zaczęło się 3 lata. Więc inaczej - wracam. Przyjmiecie mnie motylki? :)

Coś o mnie. Mówcie mi Laura, mam 17 lat, 169 cm wzrostu i ważę 52 kg. Za dużo... Mój cel? Zaakceptować siebie, wyglądać tak, żebym sama siebie kochała.

Będę pisała tutaj moje bilanse, ćwiczenia, zmiany wagi, jakieś moje przemyślenia. Naszej rodziny nie zostało już zbyt dużo, trudno się nawzajem odnaleźć... Jeśli ktoś chciałby pogadać to napiszcie w komentarzu emaila, gg, fb albo coś i napiszę :) Trzymajcie się!





Komentarze

  1. Cześć, Kruszyno. Dopiero teraz Cię znalazłam, bo ostatnio przestałam przeglądać thinspo blogi. Zapraszam do mnie na motyl-carrie.blogstpot.com . A jeśli chcesz rozmawiać ze mną prywatnie - na gg 63565000 dostępna jestem prawie zawsze, więc pisz kiedy chcesz :* powodzenia, Kruszynko <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

22. Wróciłam (?)

21. szkółka

19. Podsumowanie